Reklam

Online Otobüs - Uçak Bileti Sorgula

31 Ekim 2013 Perşembe

BEN TURİZM OTOBÜS FİRMASI

BEN TURİZM OTOBÜS SEFERERİ


Gaziantep Merkezli Ben Turizm Otobüs Firması Filosunda Bulunan Setra Ve Travego Marka Otobüsleriyle Adana , Adapazarı , Afyon , Aksaray , Alanya , Ankara , Antalya , Aydın , Bodrum , Bolu , Bursa , Denizli , Eskişehir , Isparta , İstanbul , İzmir , Kocaeli , Konya , Kütahya , Marmaris , Mersin , Muğla , Nizip , Osmaniye , Uşak Merkezlerine Otobüs Seferleri Düzenlemektedir.


Ben Turizm Otobüslerinde Konfor seçeneği olarak;Araçlarının çoğunda Wc,Koltuk Ekranı,İnternet ve uydu yayını seçenekleri sunmaktadır.Ben Turizm Otobüs Biletlerini Sitemizden alabilirsiniz.


Ben Turizm İletişim Bilgileri


Cevher Otomotiv Ben turizm San. Tic. Ltd. Şti.


Adres :    Yeni Otogar no.16.17 / Gaziantep


Telefon :  328 96 66 – 328 96 36


Faks :      328 93 27


E-mail: info@benturizm.com.tr



BEN TURİZM OTOBÜS FİRMASI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder